Asociace inkasních agentur

Člen Federace evropských národních asociací inkasních agentur

1. technologický workshop AIA

» Pondělí 16. září 2013 | Akce a semináře | Stáhnout v PDF

AIA připravila nový formát akcí – technologické workshopy. Rádi bychom vytvořili platformu pro pravidelné setkávání, diskuzi, seznamování s novinkami a různými řešeními v oblasti technologií s důrazem na potřeby inkasních agentur a problematiku správy pohledávek.

OBSAH 1. technologického workshopu AIA (10. října, 9-13h, Praha 1):

  • Nástroj pro podporu vyšetřování, získání a vizualizace dat, informace o FO a PO, vazbách, aktivitách, názorech, řešení, které využívají zejména státní i finanční instituce
  • Řešení pro oběh dokumentů, elektronizace vnitřních i vnějších firemních procesů – sběr a oběh informací, schvalování i archivace prostřednictvím formulářových aplikací
  • Licencování produktu Microsoft se zaměřením na cloud služby, problematika správného licencování a postihu či nedostatku

Termín: čtvrtek 10. října 2013, 9:00 – 13:00 hodin

Místo: budova K-centrum, Senovážné nám. 23, Praha 1, jednací místnost č. 16, (budova C, rovně na konec chodby)

Určeno pro: IT specialisty inkasních agentur, věřitelů, advokátních kanceláří, jednatele inkasních agentur

OBSAH:

  • Nástroj pro podporu vyšetřování
  • Marek Sušický | přední odborník na problematiku fraudů a vizualizaci dat
    Na internetu, sociálních sítích, ve veřejných i neveřejných rejstřících, archivech a v řadě dalších zdrojů se hromadí data o fyzických i právnických osobách, jejich vazbách, aktivitách i názorech. Získání těchto dat pro potřeby inkasního či exekučního řízení je časově náročné a vyžaduje komplikované manuální postupy. Představíme SVAT, řešení, které využívají zejména státní i finanční instituce a se kterým je dohledání požadovaných informací otázkou několika kliknutí.

  • Řešení pro oběh dokumentů
  • Antonín Drahovzal | obchodní ředitel pro komerci
    Osvědčená technologie s nástroji pro elektronizaci vnitřních i vnějších firemních procesů – sběr a oběh informací, schvalování i archivace prostřednictvím formulářových aplikací. Tam, kde tradiční psaní a testování aplikace vyžaduje týdny, lze uživatelům poskytnout formulářovou aplikaci během několika hodin na jakékoli zařízení, včetně mobilních.

  • Licencování produktu Microsoft
  • Leoš Procházka | SAM Manager
    Licencování produktu Microsoft se zaměřením na cloud služby společnosti jako office 365, platforma Azure pro hostování a vývoj aplikaci. Samozřejmostí jsou i operační systémy a běžné kancelářské aplikace pro chod každé firmy, ovšem ne každý zná problematiku správného licencování a postihu či nedostatku.

    Cena:

    Max. 2 osoby z jedné společnosti, registrační poplatek 500 Kč / osoba
    Řádný člen AIA – 2 osoby zdarma
    Přidružený člen AIA – 1 osoba zdarma

    Uzávěrka registrací na workshop je 7. října 2013!

    PŘIHLÁŠKA KE STAŽENÍ ZDE

    

    Řádní členové

    ACZI Logo Alektum B4B Cash collectors
    Creditone EOS
    Fincollect Logo Finfix intrum justitia KRUK
    LogiCall MBA Finance

    Přidružení členové

    APS Carback Debt Recovery Management
    Finio a.s. Kordex Logo Rasmussen SAD Collection
    Sigma Unidebt