Asociace inkasních agentur

Člen Federace evropských národních asociací inkasních agentur

EXCEL – analýza dat (zaměřeno na potřeby inkasních agentur)

» Pondělí 27. ledna 2014 | Akce a semináře | Stáhnout v PDF

Termín: středa 12. března 2014, 9:00 – 13:00 hodin
Určeno pro: pracovníky inkasních agentur, pracovníky inkasních oddělení věřitelů, uživatele programu Excel, kteří zpracovávají data, vytvářejí statistiky a pracují s dlouhými seznamy. Posluchači se naučí jak správně připravit data určená k vyhodnocení, načítat data z externích zdrojů, vytvářet souhrny, přehledy a kontingenční tabulky a grafy.

Místo: učebna AbecedaPC, Pobřežní 224/20, Praha 8, asi 300m od stanice metra Florenc. Samostatný vchod z parkoviště, na kterém obvykle stojí žluté dodávky DHL.

Přednášející:
Radek Novotný – certifikovaný lektor Microsoft Office Specialist 2013. Jeho školeními prošlo již více než 1000 posluchačů, kteří ohodnotili kvalitu jeho školení průměrně na 98 %.

Požadované znalosti:

Před školením se předpokládá základní znalost práce s programem Excel:
– používat vzorce s absolutními odkazy ($A$1)
– používat funkce funkce KDYŽ (IF), SVYHLEDAT (VLOOKUP), SUMIF, COUNTIF, SUBTOTAL
– používat automatický filtr a seřadit data
– vytvořit jednoduchý graf

Osnova školení

  1. Práce s daty – zásady při vytváření databáze, vlastní seznam, ověření dat, loučení dat z více tabulek, rozšířený filtr – delší dotazovací vzorec, import externích dat, text do sloupců
  2. Analytické nástroje – souhrny, hledání řešení
  3. Řešitel – Reporting, extrahování jedinečných hodnot, rychlá analýza dat (2013), PowerView
  4. Grafy – rozdíly mezi typy grafů, kombinované typy grafů, vytváření grafů v buňce, grafy s dynamickou oblastí, úpravy kontingenčních grafů
  5. Kontingenční tabulky (Pivot Tables) – vytváření a úprava kontingenčních tabulek a grafů, filtrace a řazení v kontingenční tabulce, nástroj Průřez a časová osa (Slicer, Timeline), možnosti zobrazení, pokročilé možnosti kontingenční tabulky, seskupení kategorií, funkce Zobrazit hodnoty jako, opakující se popisky v kontingenčních tabulkách, Powerpivot

Cena:
1990 Kč za osobu
členové AIA 990 Kč za osobu.
Čtyři a více účastníků z jedné společnosti na jednom školení – sleva 10% !
Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Počet účastníků je maximálně 12 osob!!!
V ceně je zahrnuto občerstvení a studijní materiál. Každý účastník bude mít k dispozici počítač.
Platba předem převodem na účet dle zálohové faktury.
Uzávěrka přihlášek je 5. března 2014!

informace a mapka v pdf ZDE

přihláška na školení ZDE



Řádní členové

ACZI Logo Alektum B4B Cash collectors
Creditone EOS
Fincollect Logo Finfix intrum justitia KRUK
LogiCall MBA Finance

Přidružení členové

APS Carback Debt Recovery Management
Finio a.s. Kordex Logo Rasmussen SAD Collection
Sigma Unidebt