EXCEL pokročilý (zaměřeno na potřeby inkasních agentur)
» Středa 30. března 2016 | Akce a semináře
Určeno pro: pracovníky inkasních agentur, pracovníky inkasních oddělení věřitelů, uživatele programu Excel, kteří chtějí svoji práci zefektivnit a zrychlit. Posluchači si prohloubí své znalosti, naučí se zadávat složitější vzorce a funkce (např. funkce KDYŽ, SVYHLEDAT, SUMIF, COUNTIF atd.), propojovat listy a sešit, filtrovat a řadit data a dokument zabezpečit.
Termín: 19. května 2016, 9:00 – 13:00 hodin
Místo: učebna AbecedaPC, Pobřežní 224/20, Praha 8, asi 300m od stanice metra Florenc. Samostatný vchod z parkoviště na ulici Pobřežní.
Přednášející:
Radek Novotný – certifikovaný lektor Microsoft Office Specialist.
Osnova školení
- Funkce – funkce KDYŽ (IF), funkce SVYHLEDAT (VLOOKUP), funkce SUMIF, COUNTIF, SUBTOTAL, vkládání a úprava vnořených funkcí, vybrané funkce z kategorie Text, Datum a čas, převod čísel uložených jako text na čísla, ošetření chybových hlášení
- Propojení – propojení listů, sešitů, propojení s aplikací Word, PowerPoint, sloučení dat z více tabulek
- Databáze – příprava dat, víceúrovňové řazení, pokročilé možnosti filtrování, extrahování jedinečných hodnot, seskupení dat,
- Kontingenční tabulky – vytváření a úprava, filtrace a řazení v kontingenční tabulce, nástroj Průřez a Časová osa, možnosti zobrazení, seskupení kategorií, funkce Zobrazit hodnoty jako, opakující se popisky
- Zabezpečení dokumentu– zámek listu a sešitu, skrytí vzorců, uložení souboru s heslem
Cena:
1990 Kč za osobu
členové AIA – 990 Kč za osobu.
Čtyři a více účastníků z jedné společnosti na jednom školení – sleva 10% !
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Počet účastníků je maximálně 12 osob!!!
V ceně je zahrnuto občerstvení a studijní materiál. Každý účastník bude mít k dispozici počítač.
Platba předem převodem na účet dle zálohové faktury.
Uzávěrka přihlášek je 12. května 2016!