Seminář: Reklamace, stížnosti, upomínky – novinky a trendy v korespondenci s náročným zákazníkem
» Středa 10. října 2018 | Akce a semináře
Termín: 22. listopadu 2018, 9:00 – 17:00 hodin
Určeno pro: pracovníky inkasních agentur, věřitele, pracovníky inkasních oddělení firem- věřitelů, pracovníky call center, kteří přichází do kontaktu s neplatiči v písemném styku
Místo: bude upřesněno
Přednášející: Ing. Jana Ondříčková, dipl. ek., MBA, pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace.
Profesionální písemná komunikace – jasná, stručná, stylisticky a gramaticky správná – patří k základním atributům úspěšnosti, a tím i konkurenceschopnosti společnosti v „boji o zákazníka“.
- Komunikujete s kolegy a klienty převážně e-mailem a potřebujete, aby Vaše zpráva byla ve všech směrech profesionální (gramatika, stylistika, kompozice)?
- Chce si ověřit znalosti gramatiky a seznámit se s novinkami jak ve stylistice, tak úpravě a kompozici?
- Potřebujete e-mailem výstižně informovat, motivovat, přesvědčit či vyjednávat (informační text, nabídka, reakce na zprávu)?
- Přemýšlíte často nad stylistikou a hledáte vhodná slova, obzvlášť když máte napsat empatickou odpověď na negativní či náročný text (odmítnutí žádostí, zamítací dopisy, reakce na stížnosti…)?
Obsah kurzu:
- Novinky a trendy v e-mailové komunikaci (normy, pravidla)
- Specifika a prohřešky stylistiky
- Kompozice různých druhů textů
- Nejčastější chyby a novinky v gramatice
- Strategie, psychologie a empatie v písemné komunikaci
- Reklamace, stížnosti
Účastník se naučí – dozví:
- jak vypadá a co zahrnuje norma na úpravu písemností
- jak profesionálně napsat různé druhy textů
- jak pracovat s textem, aby splňoval pravidla úpravy, bezchybné gramatiky a brilantní stylistiky
- jak reagovat na stížnosti a konfliktní situace (vzorec 4V)
- jak sdělovat negativní zprávy a zvládat agresi či pasivitu v e-mailu
- jak empatii začlenit do psaného textu
Cílem semináře je naučit všechny zájemce psát e-maily gramaticky správně, stylisticky vhodně a s dokonalou úpravou dle aktuálních norem. Dále pak s lehkostí vytvářet text (e-mail, dopis), kterému adresát bude nejen rozumět, ale bude obsahovat i prvky empatie a dokonalého zákaznického servisu (zvláště v náročných situacích).
Cena:
3 850 Kč za osobu
Řádný člen AIA – 2 osoby – každá za 1900 Kč, každá další osoba 2.800 Kč
Přidružený člen AIA – 1 osoba za 1900 Kč, každá další osoba 2.800 Kč
Zvýhodněná cena pro členy ČAV: 2900 Kč za osobu
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
V ceně je zahrnuto drobné občerstvení a studijní materiál. Platba předem převodem na účet dle zálohové faktury.
Uzávěrka přihlášek na seminář je 7. listopadu 2018!