Asociace inkasních agentur

Člen Federace evropských národních asociací inkasních agentur
Soukromá sekce

Seminář: Reklamace, stížnosti, upomínky – novinky a trendy v korespondenci s náročným zákazníkem

» Středa 10. Říjen 2018 | Akce a semináře

Termín: 22. listopadu 2018, 9:00 – 17:00 hodin
Určeno pro: pracovníky inkasních agentur, věřitele, pracovníky inkasních oddělení firem- věřitelů, pracovníky call center, kteří přichází do kontaktu s neplatiči v písemném styku

Místo: bude upřesněno

Přednášející: Ing. Jana Ondříčková, dipl. ek., MBA, pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace.

Profesionální písemná komunikace – jasná, stručná, stylisticky a gramaticky správná – patří k základním atributům úspěšnosti, a tím i konkurenceschopnosti společnosti v „boji o zákazníka“.

  • Komunikujete s kolegy a klienty převážně e-mailem a potřebujete, aby Vaše zpráva byla ve všech směrech profesionální (gramatika, stylistika, kompozice)?
  • Chce si ověřit znalosti gramatiky a seznámit se s novinkami jak ve stylistice, tak úpravě a kompozici?
  • Potřebujete e-mailem výstižně informovat, motivovat, přesvědčit či vyjednávat (informační text, nabídka, reakce na zprávu)?
  • Přemýšlíte často nad stylistikou a hledáte vhodná slova, obzvlášť když máte napsat empatickou odpověď na negativní či náročný text (odmítnutí žádostí, zamítací dopisy, reakce na stížnosti…)?

Obsah kurzu:

  • Novinky a trendy v e-mailové komunikaci (normy, pravidla)
  • Specifika a prohřešky stylistiky
  • Kompozice různých druhů textů
  • Nejčastější chyby a novinky v gramatice
  • Strategie, psychologie a empatie v písemné komunikaci
  • Reklamace, stížnosti

 Účastník se naučí – dozví:

  • jak vypadá a co zahrnuje norma na úpravu písemností
  • jak profesionálně napsat různé druhy textů
  • jak pracovat s textem, aby splňoval pravidla úpravy, bezchybné gramatiky a brilantní stylistiky
  • jak reagovat na stížnosti a konfliktní situace (vzorec 4V)
  • jak sdělovat negativní zprávy a zvládat agresi či pasivitu v e-mailu
  • jak empatii začlenit do psaného textu

Cílem semináře je naučit všechny zájemce psát e-maily gramaticky správně, stylisticky vhodně a s dokonalou úpravou dle aktuálních norem. Dále pak s lehkostí vytvářet text (e-mail, dopis), kterému adresát bude nejen rozumět, ale bude obsahovat i prvky empatie a dokonalého zákaznického servisu (zvláště v náročných situacích).

Cena:
3 850 Kč za osobu
Řádný člen AIA – 2 osoby – každá za 1900 Kč, každá další osoba 2.800 Kč
Přidružený člen AIA – 1 osoba za 1900 Kč, každá další osoba 2.800 Kč

Zvýhodněná cena pro členy ČAV: 2900 Kč za osobu
Ceny jsou uvedeny bez DPH.

V ceně je zahrnuto drobné občerstvení a studijní materiál. Platba předem převodem na účet dle zálohové faktury.

Uzávěrka přihlášek na seminář je 7. listopadu 2018!

Přihláška ke stažení ZDE



Řádní členové

ACZI Logo Alektum APS B4B Cash collectors CREDITEXPRESS
Creditone Creditreform EOS Logo Finfix intrum justitia KRUK
LogiCall MBA Finance Logo Rasmussen Sigma

Přidružení členové

Finio a.s.
Kordex Profi-cz s r.o. Unidebt